Kiedy w poprzednim sezonie Grupa Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle ogłosiła współpracę z projektem Moc Polskich Warzyw, całe środowisko z zainteresowaniem obserwowało jakie korzyści przyniesie ta kooperacja. Okazało się, że połączenie sportu na najwyższym poziomie z promocją zdrowego odżywiania opartego na polskich warzywach to strzał w dziesiątkę! Drużyna osiągnęła wielkie sukcesy, a kibice zainspirowali się do zdrowszego stylu życia.
„Jesteśmy niezwykle zadowoleni z efektów naszej współpracy z ZAKSĄ w ostatnim sezonie.” podkreśla przedstawiciel kampanii Moc Polskich Warzyw, Paweł Myziak. „Zdrowe odżywianie i sport to połączenie, które działa na korzyść wszystkich.”
Paweł Myziak, wiceprezes Zrzeszenia Producentów Papryki RP, organizacji będącej pomysłodawcą i liderem kampanii Moc Polskich Warzyw dodaje: „Zawodnicy Grupy Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle są niekwestionowanymi autorytetami w dziedzinie zdrowego żywienia i doskonałymi ambasadorami sportu. Trzecie z rzędu zwycięstwo w Lidze Mistrzów oraz zdobycie wicemistrzostwa Polski mówią same za siebie. Wszyscy jesteśmy przekonani, że siatkarze będą w dalszym ciągu z sukcesami motywować Polaków do aktywności fizycznej, a także większego spożycia warzyw. Co więcej, wierzymy, że moc polskich warzyw wspiera moc polskiej siatkówki!”.
Co dalej z kooperacją Grupy Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle i kampanii Moc Polskich Warzyw?
Projekt Moc Polskich Warzyw od kilku lat konsekwentnie promuje zdrowy styl życia. Dieta bogata w sezonowe warzywa i owoce, to obok regularnej aktywności fizycznej podstawa zdrowego życia i dobrego samopoczucia. Kontynuacja partnerstwa Grupy Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle i projektu Moc Polskich Warzyw to dalsza promocja zdrowego trybu życia wśród kibiców i szerokiej publiczności. W ramach współpracy w sezonie 2023/2024 zaplanowano m.in. akcje promocyjne na meczach, komunikację w kanałach social media, produkcję materiałów promocyjnych, czy sesję zdjęciową.